PA & Projektkoordinator

 

Trives du med at have mange bolde i luften, og formår du samtidig at bevare overblikket og arbejde disciplineret?

 

Dine opgaver omfatter bl.a.:

  • PA-arbejde for Global Partner herunder kalenderstyring og mailhåndtering
  • Planlægge kunderelaterede aktiviteter i samarbejde med Global Partners og Senior Enablers
  • Planlægning af events og arrangementer i samarbejde med eksterne partnere
  • SoMe aktiviteter og opdatering af hjemmeside
  • Ansvarlig for håndtering af træningsmateriale i samarbejde med eksterne partnere og leverandører
  • Sikre korrekt, struktureret og rettidig opdatering af internt CRM-system (webCRM), herunder udarbejdelse af mødereferater samt ordre- og tilbudsoversigt
  • Sikre at de nødvendige erklæringer, standarder og dokumenter altid er opdaterede og tilgængelige
  • Tage imod kunder, leverandører og andre gæster i huset
  • Ad hoc-opgaver såsom indkøb af kontorartikler, frokostbestilling samt andre backoffice opgaver, som bidrager til at ”kontoret spiller”

Stillingen giver dig en afvekslende hverdag, og er du initiativrig og har gå-på-mod, vil der løbende blive koblet nye spændende opgaver til stillingen.

Du er selvstændig, struktureret og initiativrig


Du har allerede flere års erfaring og er fortrolig med opgaverne som direktionssekretær, PA, Management Assistant eller lign., og sidder sandsynligvis i en vækstvirksomhed, hvor du har stiftet bekendtskab med flere af ovenstående opgaver. Du er et naturligt samlingspunkt for kontoret og dine kolleger, og er kendetegnet ved at have styr på tingene, ligesom du trives med, at alt endnu ikke er faste rammer, og du derfor kan være med til at udvikle og udbygge de interne processer og strukturer.

Som person er du proaktiv, disciplineret og initiativrig og har en løsningsorienteret tilgang til dine opgaver. Således arbejder du målrettet og formår at følge dine opgaver helt til dørs, ligesom du også har en positiv attitude over for de udfordringer, der opstår i en travl hverdag. Du arbejder selvstændigt, er robust og formår at have flere bolde i luften på samme tid, hvilket kræver struktur og overblik.

Din sans for tidsfrister, dit blik for detaljen og dine kvalitetsstandarder er på et højt niveau. Desuden er du i stand til at levere en ekstraordinær indsats, når opgaven kræver det, og så behersker du dansk og engelsk – både mundtligt og skriftligt – på et professionelt niveau.

Du tilbydes en alsidig rolle, hvor du bliver en del af et dynamisk, internationalt miljø. Kulturen er præget af ambition og viljen til at gøre sit bedste. Samtidig er stemningen uformel, og tilgangen til opgaverne positiv. Engagerede kolleger og en stor kontaktflade er en yderligere attraktion ved stillingen.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Research Consultant Cecilie Hamp på telefon 30 76 30 79.

Rekrutteringen foregår via Hansen Toft. Søg via linket her.